تصاویر بوتاکس

تصاویر قبل و بعد بوتاکس

تصاویر بوتاکس

تصاویر قبل و بعد بوتاکس

بوتاکس


 

 

تزریق بوتاکس محبوب ترین روش های زیبایی در سراسر کشور انجام می شود ، به میلیون ها نفر کمک می کند تا با چین و چروک ها مبارزه کنند و ظاهر آنها را جوان کنند. راهنمای ما در مورد مواد تزریقی از نوع بوتاکس به شما کمک می کند تا در مورد این روش درمانی محبوب اطلاعات بیشتری کسب کنید ، و اطلاعات لازم را برای انتخاب صحیح به شما می دهد.

 

بوتاکس چیست؟

بوتاکس یک نوروتوکسین تزریقی است که با نام های تجاری مختلف ارائه می شود. درمان های نوروتوکسین محبوب ترین روش تک زیبایی در ایالات متحده و ایران است و عمدتا برای صاف کردن چین و چروک های پویا یا چین و چروک هایی استفاده می شود که در نتیجه حرکات صورت مانند اخم ، پوزخند زدن ، لبخند زدن و سایر عبارات ایجاد می شوند. درمان با مسدود کردن تکانه های عصبی به عضلات ، باعث می شود عضلات شل شوند. در نتیجه ، عبارات شما نرم شده و چین و چروک های پویا تا حد زیادی کاهش می یابد.

 

چه نوع چین و چروک هایی می توانند درمان های تزریقی از نوع بوتاکس را درمان کنند؟

داروهای تزریقی از نوع بوتاکس می توانند به یک بیمار بالغ در هر سنی کمک کنند تا ظاهر خود را بهبود بخشد ، نه تنها ظاهر جوان تری به شما می بخشد ، بلکه باعث می شود از یک نگاه بیش از حد نگران کننده استفاده کنید ، به شما کمک می کند تا تازه تر یا حتی خوشایندتر به نظر برسید. مناطقی که معمولاً درمان می شوند مناطقی هستند که فعالیت عضلانی بر ویژگی های صورت تأثیر می گذارد ، مانند موارد زیر:

خطوط Glabellar (مثل "یازده" یا خط اخم)

چین و چروک دور چشم ، مانند پای کلاغ

چین های پیشانی

گوشه های دهان

ظاهر چانه "سنگفرش"

 

چه تفاوتی بین بوتاکس های مختلف وجود دارد؟

اکنون می دانید که هر یک از این محصولات همان ماده موثره را دارند: سم بوتولینوم نوع A ، و برای رفع همان چین و چروک ها و سایر موارد آرایشی طراحی شده اند. بنابراین آنها چه تفاوتی دارند؟ بوتاکس دیسپورت، زئومین، مصپورت، دیستون  و نورونوکس چه تفوت هایی با هم دارند؟ تمایز اصلی در فرمولاسیون آنها نهفته است ، که بر میزان مصرف ، میزان پخش محصول و سرعت مشاهده نتایج توسط بیمار تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، بوتاکس زیبایی با یک پروتئین همراه فرموله می شود.  دیسپورت حاوی نسخه کوچکتری از پروتئین مشابه است ، در حالی که زئومین به هیچ وجه پروتئین همراه ندارد. اینکه کدام یک از این محصولات برای شما بهتر است به آناتومی منحصر به فرد ، اهداف و توصیه های پزشک زیبایی شما بستگی دارد.

 

انتخاب یک ارائه دهنده برای درمان های تزریقی

بسیاری از مردم تصور می کنند از آنجا که بوتاکس در آبگرم روزانه و سایر مطب های غیر پزشکی تبلیغ می شود ، تزریق بوتولینوم در همان سطح مانیکور ، صورت یا مدل مو است. نمی توانیم به اندازه کافی استرس کنیم که اینگونه نیست! تزریق اگرچه غیر جراحی است ، اما یک روش پزشکی است که برای تجویز ایمن و موثر به آموزش ، دانش و مهارت خاصی نیاز دارد.

هنگام انتخاب یک ارائه دهنده برای درمان های تزریقی ، همان تصمیم و مراقبت را که برای یک روش جراحی انجام می دهید ، به تصمیم خود بدهید. بسیاری از پزشکان پس از شرکت در یک دوره آخر هفته در زمینه تزریقات ، تبلیغات درمانی بوتاکس را شروع می کنند.  

هرکسی را که انتخاب می کنید ، اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده خدمات پزشکی پزشکی دارای سابقه اثبات شده و همچنین آموزش و تجربه قابل توجهی در تزریق سم بوتولینوم است. بخواهید قبل و بعد از عکسهای بیماران آن ارائه دهنده را ببینید. اگر یک دستیار پزشک در حال انجام تزریقات شما باشد ، آن شخص باید تحت نظارت یک جراح زیبایی یا هیئت مدیره مجاز یا سایر پزشکان واجد شرایط کار کند.

 

انتظار در طول درمان چیست

تزریق سم بوتولینوم غیر جراحی است و به طور معمول در طی مراجعه به مطب انجام می شود. درمان اولیه شما با مشاوره آغاز می شود ، در طی آن با پزشک زیبایی خود ملاقات می کنید تا در مورد نگرانی ها و اهداف خود صحبت کنید.

 

مشاوره قبل از درمان

در طی مشاوره ، جراح زیبایی نگران کننده بودن شما را ارزیابی کرده و تاریخچه پزشکی شما را مرور می کند. حتی اگر خطر ابتلا به عوارض اساسی برای اکثر بیماران کم باشد ، باز هم ضروری است که قبل از درمان ، سابقه پزشکی خود را به طور کامل و آشکار با ارائه دهنده خود در میان بگذارید ، زیرا آلرژی ها ، بیماری های پوستی و عصبی یا داروهای خاص می تواند درمان را برای بیمار نامناسب کند . به عنوان مثال ، اگر از داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (مثلاً آسپرین ، ایبوپروفن ، ناپروکسن) یا داروهای رقیق کننده خون استفاده کرده اید ، باید به جراح زیبایی خود بگویید.

 

درمان تزریقی شما از نوع بوتاکس

درست قبل از درمان واقعی ، ممکن است بی حس کننده موضعی به شما داده شود تا قبل از تزریق ناحیه را بی حس کنید ، اگرچه بسیاری از بیماران این مورد را غیر ضروری می دانند ، زیرا سوزن هایی که برای تزریق سموم بوتولینوم استفاده می شود بسیار نازک است و تزریق ها خیلی عمیق نیستند. ارائه دهنده شما سم بوتولینوم را در یک محلول بازسازی می کند و این محلول را در نقاط استراتژیک به عضله تزریق می کند. اکثر بیماران احساس فشار در هنگام تزریق را توصیف می کنند ، اگرچه درد زیادی ندارد.

شما می توانید بلافاصله پس از درمان به فعالیت های عادی خود برگردید ، اما ممکن است جراح زیبایی از شما بخواهد که یک روز را از ورزش یا سایر فعالیت های سنگین تعطیل کنید و تا پایان روز سر خود را به حالت ایستاده نگه دارید. قرمزی خفیف ، تورم در محل تزریق و کبودی از رایج ترین عوارض جانبی است.

پس از درمان ، بلافاصله نتیجه نخواهید دید. این انتظار می رود ، بنابراین نگران نباشید که درمان جواب نداده است. بسته به بیمار ، محصول مورد استفاده و منطقه تحت درمان ، نتایج نهایی معمولاً 3 تا 7 روز پس از درمان های اولیه حاصل می شود. اگر این اولین درمان شما با سم بوتولینوم است ، پزشک زیبایی ممکن است در ابتدا مقدار محافظه کارانه تری تزریق کند و نتایج را در طی یک درمان پیگیری کند. این به شما کمک می کند تا نتایج طبیعی و بهینه بدون خطر بیش از حد درمان یک ناحیه حاصل شود.

 

نتایج چه مدت طول می کشد؟

اثرات کاهش چین و چروک ناشی از درمان های بوتولینوم بسته به بیمار ، ناحیه تحت درمان و محصول مورد استفاده متفاوت خواهد بود ، اما نتایج معمولاً بین 3 تا 6 ماه ادامه خواهد داشت. برای حفظ نتایج شما ، جراح زیبایی شما به راحتی درمان را تکرار می کند ، دوز و روش های مورد نیاز را برای اطمینان از نتایج مطلوب تنظیم می کند.

 

نوروتوکسین ها به چه موارد دیگری کمک می کنند؟

در حالی که سم بوتولینوم نوع A معمولاً برای درمان چین و چروک صورت استفاده می شود ، پزشکان همچنین می توانند از نوروتوکسین برای رفع سایر نگرانی های زیبایی شناختی که با فعالیت عصب و عضله در ارتباط هستند استفاده کنند:

تعریق زیاد را کاهش دهید. از تزریق بوتولینوم نوع A می توان برای قطع حرکت عصبی که غدد عرق را فعال می کند ، استفاده کرد و به شما کمک می کند تا از خستگی ناشی از تعریق بیش از حد در زیر بغل ، دست ها یا پاها خلاص شوید.

نوارهای گردن عمودی را نرم کنید. اگر نوارهای عمودی برجسته گردن شما را اذیت می کند ، می توان از سموم بوتولینوم برای شل شدن عضلات مسئول و ظاهر نرم و لطیف گردن استفاده کرد.

داروهای تزریقی از نوع بوتاکس با ارائه دهنده باتجربه و واجد شرایط ، جوان سازی با ظاهری طبیعی را با روشی راحت و ایمن و بدون هیچ گونه خرابی ایجاد می کنند. بهترین راه برای یادگیری اینکه آیا شما کاندید مناسبی برای تزریق سم بوتولینوم هستید یا خیر ، ملاقات با یک پزشک زیبایی برای مشاوره است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد